Son Yazılar

Futbol

basketbol

diğer sporlar

2 Mart 2014 Pazar

SIRTIMIZI ÇEVİRDİĞİMİZ LİG

Ülkemizde futbol denildiğinde nedense akla sadece 4+1 büyükler geliyor. Aslında futbolun doğduğu semtlere, futbolun türediği çevrelere bakmakta, gerçek futbol sevgisinin içinde var.

Bugün Tavşanlı Linyitspor - Karşıyaka maçındaydım. Sadece başarı odaklı takımına destek olan taraftarların dışında izledim maçı. Bakıldığı zaman PTT 1. Lig'e tutunmak için savaş veren bir takımın taraftarı olmalarına, 1-0 geriye düşmelerine rağmen takımlarının arkasında durarak maçı kazandırdılar.

"Bank Asya topçusu" diye bir tabir var bizim ülkemizde. Halbuki sahaya baktığın zaman o kadar kariyerli ya da zamanında o kadar çok şey beklenmiş futbolcular vardı ki... Cafercan Aksu, Özgürcan Özcan, Can Erdem, Ali Kuçik...

Cafercan Aksu ve Özgürcan Özcan, Galatasaray alt yapısında yetişen ve herkesin gelecek adına çok şey beklediği isimlerdi fakat bir türlü o herkesin ağzına dolanan "patlamayı" yapamadılar. Ali Kuçik ve Can Erdem ise Beşiktaş alt yapısının gözbebeğiydiler.

Bank Asya'da teknik beceriden öte %90 fizik gücüyle oynanan bir futbol var. Sürekli şişirme toplarla rakibi yıpratarak pozisyon bulma fikri ön planda. Şahsen ben 90+3 dakikalık bu müsabakada üst üste 5 pas göremesem de ; sahadaki 22 adamın futbola gerçekten aşkla bağlı olduklarını gördüm.

Futbol ne kadar futbolcularla oynansa da, oyunun kaderini sadece futbolcular değiştiremeyebilir. Yusuf Şimşek'i teknik direktör olarak Karşıyaka kulübesinde görmek beni ayrıca mutlu etti. Bugün kaybetmiş olsalar da benim gözümde daha kaliteli bir oyun anlayışıyla sahadaydılar. Kalitesini muhakkak ki teknik direktörlük hayatına da aktaracaktır.

Sonuç olarak; düşme potasından kurtulmak isteyen Tavşanlı Linyitspor için bu galibiyet çok önemliydi. Rakibin 10 kişi kalmasından sonra 1-0 geriye düşmelerine rağmen emektar forvet 38 yaşında ki Abdi Aktaş'ın, o bahsettiğim şişirme topların hepsini toplayıp indirmesiyle 2-1 galip geldiler.


Bizde Özgürcan Özcan ile galibiyet selfie'si çektik;


YAZAR : AHMET SEVEN
Dumlupınar Üni. İnşaat Müh.
ahmetseven92@gmail.com
Twitter : @Ahmetsevennnn

1 yorum:

  1. bir Karşıyakalı olarak çok beğendim yazını çok doğru konulara el atmışsın :)

    YanıtlaSil

Murat Çolakoğlu Murat Çolakoğlu